shahrzad

آخرین جزئیات پخشِ سریالِ شهرزاد


علی اسد‌زاده (مدیرعامل  شرکت تصویر گستر پاسارگاد) که پخش این سریال را برعهده دارد به خبرنگار ایلنا گفت: همزمان با توزیع قسمت اول سریال شهرزاد، اولین قسمت سریال پربیننده برکینگ بد نیز به خریداران هدیه داده می‌شود.

وی ادامه داد: این دو سریال در یک دی وی دی از چهارشنبه هفته جاری در سراسر کشور به مخاطبان عرضه می‌شود و خریداران نسخه اصل با خرید دی وی دی سریال شهرزاد، می‌توانند علاوه بر شهرزاد سریال برکینگ بد را همزمان با توزیع هر قسمت تماشا کنند.

 اسد‌زاده ادامه داد: در هر بسته یک قسمت از سریال شهرزاد به مدت زمان ۶۵ دقیقه و یک قسمت از سریال برکینیگ بد به مدت زمان ۴۵ دقیقه و در مجموع با قیمت ۴ هز ار تومان عرضه می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه سریال بریکینگ بصورت دوبله عرضه می‌شود؛ افزود: از اردیبهشت سال ۹۴ دوبله این سریال آغاز شده است و این سریال در سه فصل ،۳۳ اپیزود و ۱۴۰۰ دقیقه آماده و مجوز‌های لازم نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده است.

برای ادامه توضیحات به ادامه مطلب بروید

اسد‌زاده ادامه داد: سریال بریکینگ بد با حداقل اصلاح ارئه می‌شود به‌صورتی که فقط ۳ دقیقه از این سریال ممیزی شده است.

سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان خاطره انگیز ایران، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در طهران قدیم روایت می‌کند و سریال برکینگ بد، اولین سریال ثبت شده در کتاب گینس به‌عنوان ارزشمند‌ترین سریال تاریخ است که ۱۰۰ درصد نقدهای آن مثبت بوده و همچنین این سریال برنده جایزه‌های متعددی در Ammy Award و Golden Glob است.

سریال شهرزاد، به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه‌گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی از هفته جاری توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد توزیع و پخش می‌شود.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، جمشید هاشم‌پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند.