بیوگرافی سروش جمشیدی و همسرش +ماجرای ازدواج و خانواده سروش جمشیدی بازیگر نقش قیمت در برنامه دورهمی Soroush Jamshidi را در این بخش از سایت شبناک مشاهده نمایید.

بیوگرافی سروش جمشیدی

بیوگرافی سروش جمشیدی Soroush Jamshidi بازیگر مرد کمدی و طنز ایرانی این روزها با نام قیمت و تیکه کلام گلم در برنامه دورهمی مهران مدیری مشهور شده است در ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده است.

کودکی سروش جمشیدیکودکی سروش جمشیدی,بچگی سروش جمشیدی

رشته تحصیلی برق را نیمه رها کرده و وارد بازیگری شده است.


البته اصالتا یزدی بوده و مدتی نیز در آنجا زندگی کرده است. بیوگرافی بازیگران و هنرمندان
پدرش نیز در کار تئاتر و بازیگری بوده و در این حرفه فعالیت می کرده است.

بیوگرافی سروش جمشیدی,عکس سروش جمشیدی

فعالیت بازیگری سروش جمشیدی

از جمله بازیگرانی است که همه حرفه های سینمایی و مختص هنر را انجام داده و ابتدا از تئاتر در سال ۷۷ شروع کرده و این هم زمان با دوران دانشجویی وی مقارن بوده که در یکی از دانشگاه های یزد مشغول تحصیل بوده است.حامد کمیلی

همچنین ببینید: بیوگرافی های مهسا طهماسبی، مجید مجیدی، فرزاد فرزین

بعد از مدتی بازی در نمایش و تاتر وارد صدا و سیمای یزد شده و در چند سریال ایفای نقش کرده اما هیچ کدام نگرفت و کمکی در دیده شدنش نداشتند و وی همچنان گمنام ماند.

بیوگرافی سروش جمشیدی و همسرش

ایشان در رادیوی یزد برنامه های طنز و نمایش های رادیویی را مدتی اجرا کرد ، اما به گفته خودش آن اتفاقی که منتظرش بود نیفتاد و همچنان خودش و بازیش دیده نشدند.حسین جعفری

وی بعد از کوچ از یزد تهران آمد و در سریال خروس بازی کرده و حتی منشی صحنه و دستیار کارگردان نیز بوده است.

نحوه آشنایی با مهران مدیری

او در یکی از مصاحبه های گفته است زمانی که در صدا و سیمای یزد فعالیت می‌کردم توسط یکی از دوستانم که از آشنایان مهران مدیری بود با مدیری آشنا شدم و من را برای بازی در مجموعه در حاشیه انتخاب کرد

وقتی که من نقشه دوست مهران غفوریان را بازی کردم مدیری از بازی من خوشش آمد و برای ۹۰ قسمت با من قرارداد بست این کارگردان هیچ کدام از بازی های قبلی من را در تئاتر و یا شبکه یزد ندیده بود.

او می‌گوید که در سال ۱۳۷۷ یکی از آرزوهایم همین بود که مهران مدیری را از نزدیک ببینم اما چرخ روزگار به گونه‌ای چرخید که من این افتخار نصیبم شد که با این چهره ماندگار و مشهور سینما و تلویزیون همکاری داشته باشم و خیلی خوشحال هستم که در کنار کسی بازی میکند که طنز و خوب میشناسه و باورش دارم.

سروش جمشیدی می گویند اولین سکانسی که با همکاری آقای مدیری داشتم سکانس بسیار شلوغی بود و خبرنگاران زیادی در محل صحنه حضور داشتند و این کارم را بسیار دشوار کرده بود ولی خوشحالم که توانستم قدم اول را به‌خوبی بردارم و خدا خیلی همراهم است.

همسر سروش جمشیدی

بازیگر نقش قیمت در برنامه دورهمی میگویند که در بین طنز پرداز های کشورمان کار رضا عطاران را هم خیلی دوست دارم و همیشه دوست داشتم در کنار این کارگردان و چهره بزرگ هنری بازی کنند و همکاری داشته باشند و امیدوارم بتوانم در کنار یکی دیگر از بزرگان طنز ایران بازی کنم

همسر سروش جمشیدیهمسر سروش جمشیدی,سروش جمشیدی و همسرش

او درباره اینکه قبل از چهره شدن در مجموعه دورهمی از اینکه پیشنهادات زیادی بود نمیشد خسته شده بود و در چندین سریال نیز بازی کرده بود معروف‌ترین آن‌ها فیلم خروس ساخته سعید آقاجانی بود اما نتوانست نقش مهم و پررنگی را در این فیلم داشته باشد به گفته خودش دیگر بریده بود چرا که هر چقدر تلاش می کرد می‌تواند به آن جایگاهی که خودش میخواهد و به هدفی که دوست دارد برسد.

شخصیت قیمت در برنامه دورهمی

بازیگر دورهمی با دعوت مهران مدیری در سریال جنجالی حاشیه و همچنین عطسه چند سکانس بازی کرد و مخاطبان با چهره و بازی طنز وی آشنا شدند.

بازیگر نقش قیمت در دورهمیسروش جمشیدی بازیگر نقش قیمت در دورهمی

برنامه دورهمی سکوی پرتاب وی به سمت شهرت بود و خیلی زود جایگاه خود را در بین مخاطبان و بازیگران پیدا کرد و نامش ورد زبان همه ببینندگان و مخاطبان برنامه محبوب دورهمی شد.

می توان گفت این بازیگر کمیک راه صد ساله را یک شبه در دورهمی طی کرد و باید گفت بازی بی نظیر و مورد پسندی را در نقش قیمت ایفا می کند و به یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین بازیگران ایرانی تبدیل شده است.

در مرز خوشبختی در یکی از سریال های نوروزی نیز حضور داشت.

همسر و ماجرای ازدواج

سروش جمشیدی چند سالی است که ازدواج کرده و یک پسر به نام سیاوش دارد.

سروش جمشیدی و همسرشبیوگرافی سروش جمشیدی و همسرش

وی همه جا می گوید که من مدیون همسرم و زحماتش هستم و عاشقش می باشم.

از صبر و تحملی که دارد تشکر می کنم.

از مهران مدیری تشکر کرده و گفته من همیشه مدیونش هستم زیرا تنها کسی که مرا باور کرد ایشان بود.

سروش جمشیدی و پسرش سیاوشسروش جمشیدی و پسرش سیاوش

آثار سروش جمشیدی

  • تعطیلات دوست داشتنی اثر سید وحید حسینی
  • عاروس به کارگردانی سید محمد حسینی‌خواه
  • متهم گریخت ساخته رضا عطاران
  • زیر نیم‌کاسه ساخته سید محمد حسینی‌خواه
  • عطسه ، دورهمی ، ساخته مهران مدیری
  • سه شو ساخته محسن غضنفری
  • در قصه‌ها زندگی می‌کنند اثر داوود بیدل


http://shabnak.ir/%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AC%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%AF%DB%8C/